Saturday, December 6, 2008

THANK YOU VERY MUCH

4hb disember 2008, aku tertipu buat kali yg ke 100.... urg a2 msg yg ia ada masalah lhh... so ia kn bawa aku jalan kira kn menenangkn pikiran... ia ckp pkul 11.30pm.. den aku ani mndith nie... hehe... pkul 11.30 bru ku siap bepakaian apa... denn, kna miscol ku dahh... pkul 11.36pm... kluar ku dari rumah den kna tarik ku ke tmpat waterfall dpn rumahku.... rupanya ada kek.... capi2... haha... pkir apa th nie.. nda ku tau apa ku ckp masa a2... speechless ku trus... yg ku ckp saja, capi2 kmu anie ehh... hahha... tq guys ah... nda payah ku mntion namanya ahh... bawah anith pics mlm a2...







5th december 2008, pkul 10pm, aku jalan ke de'royalle cafe d bandar... aku ada kna bagi mkn free d sana... so apa lagi, ambillah.. mun my frens ikut, kna bagi 20% discount...

my chair







lapas kmi mkn, ada th kek anie kna hidangkn... haha...



lapas makan kek kmi becerita psal forex....

karing leher coz bnyk becerita



izid beranang2 saja krajanya on my day..

izry happy on my day... apakn?? hahha...

my birthday cake from my family...


hadiah dari paten, datul n syahirah... tq guys... hehe sory ten, amahku a2 otw kn ke pintu tym kau takan bell den kmu jalan dahh.. hehe... aku pun hairan ia becerita ada hadiah dpn pintu... den nada dari sapa lagi tu... ku lihat tulisan yg lawa a2 panya tulisan mu... hee.. thanks once again guys...

putung cake



hadiah dari de'royalle cafe

hadiah dari bapa n mama... tq..

hadiah dari adi-bradiku... mula2 yg ani durang balikn... den luan basar.. so kmi tukar tad ptg..

jadi yg anith aku punya... saiz jua arhku... nda tenggalam usulnya

hadiah dari ckg nafri

hadiah dari ckg eddy n rashid... sengaja ku satukn.. coz kutaknya lawa n basar..

hadiah yg ku terima on 5th december 2008


No comments: