Wednesday, July 1, 2009

kuala lumpur, 17th-22nd june 2009

sorry people aku jarang update my blog... sbelum cuti last month, ada sports day... yatah bz practise cheerleading... n tym cutinya, aku n ajez belayar ke KL... actually aku n ajez saja planning kn blayar.. den my dad ani cuba2 credit cardnya psl tym booking my ticket, kna tandang saja uleh MAS... den udhnya mncuba, kna accept tia... bowhh... blayar th durang jua.. tapi kmi nda tinggal sama hotel... aku n ajez tdo sama abg2 c ajez... my family d capitol... n teka sapa urg seklass yg ku jumpa d sana? c yuri... hehe.. my socio mate... siuk lh... den hari ahad, tym abg edo n abg faiz mliat urg blumba d sepang, kmi ke genting.. siuk ehh.. ada lagi kmi masuk ke snow world... sakai aku ani... becakap pun kluar asap anie bh... haha.. gmbarnya yg sudah becuci... ngaleh ku kn scan..

org Q kn masuk ke gondola....

alhamdulillah... ahernya smpai jua kmi lapas Q 2 jam a2...



yeahh....

halo ma... aku smpai dah d genting..

we're in london... apakan?... hahha






























dalam hotel d genting...









pkul 5 lalu... kn pkul 6...

dalam gondola... kn balik

No comments: