Thursday, January 1, 2009

HAPPY NEW YEAR 2009

hello people... happy new year 2009... sorry batah dah ku nda update my blog... bz saja... ryt now, i m in miri... dari kmarin dah ku d miri n baliknya esuk nie... ku dgr ramai urg balik esuk coz hari sabtu durang kraja... so sudah ku set mind ku untuk besabar kalau pnjang Q d border... hehe.. kmi celebrate new year sini.... siuk pulng bunyinya d luar negri a2... p sayangnya aku surng saja yg lakie2 selain dari bapaku... nada dgn ku jalan2... haha... so duduk2 th saja d lobby main lappy n liat movie...

on the 31st a2 kn, siuk jua lhh... mliat urang2 berabut2kn baloon yg kna buang dari top floor... dlm baloon a2 ada lucky draw number... n hadiahnya cash RM100, RM50, hampers n mcam2 lagie... yatah ramai urg brunei abiz blumpatan jua... kn mndapatkn lucky draw number a2... hehe... yg urg2 beumur pun ada x ahh... mncuba nasib bh... den naik ku ke atas... mliat bunga api.. bnyk... lapas a2 mliat dvd... smpai tdur...

1st january, aku mmbli kaca mata, selipar n makanan ikan... aku hanya kna bagi RM50 pki beurut kaki... a2 saja.. siuk jua lhh beurut kaki ahh... nyaman jua sikit rasanya...

pictures? ermm... nnti mengupload.. psl aku nda bawa wire mnymbungkn camera to laptop.. apa lagi ah?? ermm... ahh.. tad aku n my sis tliat krita ferrari... F430 x ah... macik banar! ku tanya mna n brapa harganya ia mmbli... den ia mnjwb ia bli d KL n harganya 2.1 million... RM pulng tu... but still... milliion jua tu... n mlm ani tad kmi mkn d restaurant yg siring jalan... makanannya? ok jua lah... aku lapar pulng ytah ku mkn saja... luan bnyk menyebabkn aku nda abiz...

batah banar jua kmi tinggal d miri anie... cubatah semalam saja kh o pulng alik... rindu dah kn lepakz ah...

No comments: