Tuesday, September 2, 2008

SASAK MENYASAK!!!

aku masa anie bingung coz ada urg a2 sasak bnr kn kedia aku... luan jua ia a2 kn membuatkn aku ani famous berabis... kalau bulih sedunia anie tau pasal aku... nya urg MULUT CILUPAR!! cubatah sadar2 sedikit ahh.. diri a2 basar sudahh... nya urg "bebulu sudah"... rupanya alumth pndai membezakan antara baik dan jahat... aku ok pulang eyh... tapinya kn, urg ani merbahaya... lurus ekong kuyuk baru lurus cakapnya... ckp kn mnjaga rahsia bsai2 rupanya pandai licking jua mcm radiator krita.. pkir krita saja licking ani, rupanya rahsia pun buleh bucur... ku doakan semoga hatinya terbuka supaya ia sadar saja lh...

urg yg mcam ani biasanya mulut manis.. tapi belakang JAHAT!! kn mengkritik saja kerajanya n menyindir2... asal ada dgnku laen2th d pkirknnya... SMALL MINDED PEOPLE! aku hanya sasak lh dengan perbuatannya... nda ku sangka ia anie buleh sejahat cmni....

aku anggapkn saja barang anie sebagai kenangan terburuk n sebagai pengalaman yg akan membantuku kejalan yg lebih selamat dan lurus... ermm... apa lagi ah? mun ku kn balas dendam, nda ku smpai hati mcm ia a2... ingat ku jua kn akhirat x ah... bulehh??

lurus nya kawan2ku, jgnth luan percayakn urg2 masa anie... BAHAYA HANTAP!... yg kedua pndai BERPURA-PURA menjadi baek... tapi belakang dang, jahat banar... snggup menjatuhkn maruah urg... mengasut2 lagi tu... andangnya x hobbynya cmani? kalah2 menyiarkn agama Islam... well andang life udh cmni so aku terima sajalah...

yatah bagi urg luar sana, bisai2 ahh kn urg2 cmani... semoga aku n u all d luar sana nda dpat urg mcm anie... bari menyasal x ahh... bnr thh... so wat shud i do now? aku bawa besabar saja... n berdoa semoga ia sedar akn perbuatannya.. berkat bulan yg penuh berkat ini...

No comments: